کار در منزل
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

پیشنهاداتی برای موقعیت های دائمی نیز وجود دارد ، اما اگر شما می خواهید از خانه کار کنید ، این اکثراً درآمد اضافی مستقل است. مخاطب

 

برای یک شغل به عنوان یک تست کننده بازی مستقیماً به شرکت های نرم افزاری ، تبلیغات شغلی فعلی را جستجو کنید ، به عنوان مثال در Joblift ، Adzuna یا درگاه های مربوطه مانندmarktforschung-portal.de. اما توجه داشته باشید که همیشه هزینه ای برای آزمونها وجود ندارد.

 

تستر بازی شوید و درآمد کسب کنید

 

2. تستر قابلیت استفاده

آزمون کاربردی فرم خاصی از آزمون محصول است که به محتوای دیجیتال می پردازد. به عنوان مثال ، آنها برنامه ها ، نرم افزارها یا وب سایت ها را از طرف سازنده آزمایش می کنند. شما سرعت ، کاربر دوستی و ظاهر را ارزیابی می کنید و به دنبال خطاهای منطقی و فنی می گردید. آنها براساس برنامه های آزمایشی داده شده و نتایج را مستند می کنند.

 

جدا از علاقه و تجربه عمومی در کار با محصولات مورد آزمایش ، شما به هیچ دانش تخصصی نیاز ندارید. تمرکز و کار دقیق مهم است. این شغل برای دانشجویان و کار در خانه خوب است. می توانید از طریق صرافی های شغلی یا موتورهای جستجو در اینترنت ، پیشنهاداتی را برای موقعیت های دائمی یا کارهای آزاد پیدا کنید. همچنین پیشنهادات شغلی را در سیستم عامل های مربوطه نیز پیدا خواهید کرد. به نظر ما موارد زیر به ویژه توصیه می شود:

 

پاداش معمولاً مربوط به عملکرد است. این بدان معناست که در هر آزمون مقدار مشخصی وجود دارد.

 

3. محصولات دیجیتالی ایجاد کنید

اگر دوره های کتاب الکترونیکی ، صوتی یا تصویری ایجاد کنید ، می توانید آنها را به هر تعداد مشتری که می خواهید بدون هیچ گونه تلاش اضافی بفروشید. این محصولات دیجیتالی اغلب حتی پس از سالها درآمد منفعلانه ای دارند. این در مورد کار کلاسیک در خانه نیست ، که بلافاصله با آن درآمد منظم ایجاد می کنید ، بلکه یک فعالیت خود اشتغالی با هزینه اولیه اولیه است. زیرا محصولات دیجیتال باید مزایایی را به مشتریان شما ارائه دهند و الزامات کیفیت آنها را برآورده کنند.

 

بازاریابی نیز برای موفقیت بسیار مهم است ، به طوری که خریداران بالقوه کافی از محصول شما مطلع می شوند. به عنوان مثال از بازاریابی در شبکه های اجتماعی یا پشتیبانی Digistore24 یاTradeTracker استفاده کنید. می توانید کتاب های الکترونیکی را از طریق فروشگاه Amazon Kindle Store یا ePubli بفروشید.

 

در این ویدئو کوتاه یاد خواهید گرفت که چگونه فروش محصولات دیجیتال در Digistore24 کار می کند:

 

 

 

4- کار در منزل به عنوان برنامه نویس

به عنوان یک برنامه نویس ، شما می توانید از خانه نیز بسیار خوب کار کنید ، اگرچه مطمئناً باید مهارت برنامه نویسی مناسبی داشته باشید. اگر شما به چندین زبان برنامه نویسی مانند C ++ ، PHPو Java تسلط داشته باشید ، این یک مزیت است. به عنوان مثال بیشتر برنامه نویسان در پایگاه داده یا توسعه برنامه تخصص دارند. برنامه نویسان به عنوان کارمند یا فریلنسر کار می کنند. از این طریق دانش آموزان می توانند تجربیات عملی کسب کنند.

 

دستمزد بسیار خوبی است. با مشاغل بزرگتر می توانید چندین هزار یورو درآمد کسب کنید. در programmiererjobboerse.de موقعیت های برنامه نویسی و مشاغل فردی را پیدا خواهید کرد. یک فرصت درآمد اضافی توسعه برنامه ها ، پلاگین ها و مضامین است که خودتان می فروشید.

 

5. طراح گرافیک

کار در خانه برای مشاغل آزاد و طراحان گرافیک مشکلی ندارد. اما در مورد رابطه شغلی بستگی به این دارد که آیا کارفرما کار در خانه را مجاز می داند. برای کار به عنوان طراح گرافیک ، به مهارت های خاصی نیاز دارید که می تواند تحصیلات یا مدرک تحصیلی را منتقل کند. با این حال ، عنوان شغلی محافظت نمی شود.

 

وظایف یک طراح گرافیک از جمله موارد دیگر شامل طراحی آرم ، بسته بندی یا گرافیک برای وب سایت ها و نشریات است. علاوه بر خلاقیت ، همدلی پیش شرط مهم این شغل است. زیرا استفاده از رنگ ها ، اشکال و قلم ها همیشه باید جلوه خاصی ایجاد کند. پیشنهادات شغلی را می توانید با قرارداد کار در صرافی های معمول شغل پیدا کنید. برای افراد مشاغل آزاد ، مبادلات شغلی مانند طراحی Klassen.de ، 99designs یا my-werbung.de وجود دارد.

 

اجازه دهید طراحی کنید

 

6. طراح وب

طراحان وب بصورت خود اشتغالی یا استخدام هستند. کار در خانه امکان پذیر است زیرا فقط به یک ایستگاه کاری رایانه ای نیاز است. در بیشتر موارد ، ارتباط با مشتریان بصورت آنلاین انجام می شود. اما در مورد رابطه کارمندی ، کارفرما می تواند تقاضای حضور در دفتر کند. یک طراح وب سایت های مشتریان خود را ایجاد و نگهداری می کند.

https://canvas.instructure.com/eportfolios/109696/Home/_____





:: بازدید از این مطلب : 951
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : پنج شنبه 8 آبان 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی